loading...
سایت سرگرمی و تفریحی فان بلک
Saied Hunter بازدید : 129 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

اقدام احمقانه پسر جوان با عمل زیبایی! +عکس

 

درصد جراحی پلاستیک در کشور کره بسیار بالا است. بیشتر کره ای ها ترجیح میدهند که شبیه به غربی ها شوند. ولی ظاهرا افراد ناراضی از ظاهر و ملیت درتمام کشور ها وجود دارند. این پسر ۲۵ ساله برزیلی به نام نووو هامبورگو بااینکه ظاهرخوبی داشته در اقدامی عجیب دست به جراحی های پلاستیک روی صورتش زده تا شبیه به کره ای ها شود. او که در کره درس میخواند و به فرهنگ کره ای علاقمند شده میگوید که تعداد زیادی از کره ای ها با انجام عمل جراحی خود را شبیه به غربی ها میکنند ولی من برای فرهنگ و ظاهر آنها احترام قائل هستم. او با این کار انتقادات زیادی را دریافت کرده است.

 

کره ای مطالب جالب و خواندنی فرهنگ کره ای عمل زیبایی تفریح و سرگرمی اقدام احمقانه پسر جوان با عمل زیبایی اقدام احمقانه    اقدام احمقانه پسر جوان با عمل زیبایی! +عکس

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 140 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

زن برهنه پشت پنجره باعث تصادف زنجیره ای شد! +عکس

مطالب جالب و خواندنی عکس زن لخت زن لخت پشت پنجره زن برهنه پشت پنجره زن برهنه خانم دردساز تفریح و سرگرمی تصادف زنجیره ای    زن برهنه پشت پنجره باعث تصادف زنجیره ای شد! +عکس

آفتاب گیری یک زن جلو پنجره باعث تصادف زنجیره ای و ترافیک در خیابان شد. زن برهنه در حالی که جلو پنجره به حالت درازکش در حال آفتاب گیری بود موجب تصادف و ترافیک سنگین در خیابان شد. این زن که قصد داشت نهایت استفاده از آفتاب داغ تابستانی را ببرد ،  موجبات تصادف و ترافیک داغ در خیابان  را فراهم کرد. یکی از دانش آموزان در حال عبور از خیابان بود که ناخودآگاه چشمش به پنجره ساختمانی می افتد که خانمی جلو آن دراز کشیده و در حال آفتاب گیری است.

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 76 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دومین دختر شایسته جهان یک دختر ایرانی به نام بهاره است + عکس

 

دومین دختر شایسته جهان یک دختر ایرانی به نام بهاره است + عکس

 

 

دومین دختر شایسته جهان یک دختر ایرانی به نام بهاره است بهاره لتنس دومین دختر شایسته جهان که با عنوان دختر شایسته ایران در مسابقه “Miss Top of the World” سال ۲۰۱۳ مقام دوم را کسب کرده بود، تصمیم گرفته باز هم در مسابقاتی از این دست با عنوان دختر شایسته ایران شرکت کند.

 

بهاره لتنس زندگی پرفراز و نشیبی دارد. او ۱۳ ساله بوده که به تنهایی از ایران به کشور نروژ مهاجرت کرد.خودش می‌گوید دولت نروژ به او اجازه تنها زندگی کردن را نداد چون برای دختر ۱۳ ساله‌ای که پناهنده می‌شود تنها زندگی کردن سخت است. به همین دلیل یک خانواده نروژی او را به فرزندی پذیرفتند و او تا به امروز با همین خانواده زندگی می‌کند.

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 203 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

زیباترین زنی که به “دست و پا چلفتی ” بودن معروف است + عکس

 

انتخاب جذاب ترین زن هالیوود در سال ۲۰۱۴ جنیفر لارنس  نامی آشنا در صنعت فیلم سازی هالیوود است. این ستاره جوان که به دلیل افتادن های مکرر به دلیل برهم خوردن تعادلش روی فرش های قرمز در بین هالیوودی ها  به ” دست و پا چلفتی ” نیز معروف است  از سوی مجله FHM به عنوان جذاب ترین زن هالیوود در سال ۲۰۱۴  انتخاب شد.

 

زیباترین زنی که به دست و پا چلفتی  بودن معروف است + عکس

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 444 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

عکس های جالبی از خرم سلطان بازیگر حریم سلطان

مریم اوزرلی در ۱۲ اوت ۱۹۸۳ از پدری ترک به نام حسین و مادری آلمانی به نام اورزولا در کاسل آلمان زاده شد. او دو برادر و یک خواهر بزرگ‌تر از خود دارد. خواهرش، جانان، موسیقی جاز می‌نوازد مریم درس بازیگری را در شاوشپیل‌اشتودیو فرزه در هامبورگ خوانده‌‌است. معروف‌ترین نقش‌آفرینی او در نقش خرم سلطان در سریال تاریخی حریم سلطان به وقوع پیوسته‌است. او در سال ۲۰۱۲ به خاطر همین نقش‌آفرینی برندهٔ جایزهٔ پروانهٔ طلایی بهترین بازیگر زن شد. مریم اوزرلی در سال ۲۰۱۳ به طور ناگهانی و به دلایلی نامعلوم بازی در سریال حریم سلطان را رها کرد و از قسمت ۱۰۳ به بعد وحیده پرچین جای او را در نقش خرم سلطان گرفت.

عکس های جالبی از خرم سلطان بازیگر حریم سلطان

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 53 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

این زن زیبای هالیوودی از تبار سرخ پوستان است +عکس

 

دمی گاینس مور” که با نام حرفه‌ای دِمی مور شناخته می‌شود، در ۱۱ نوامبر ۱۹۶۲ در نیومکزیکو متولد شد. این بازیگر آمریکایی ازنوادگان سرخ پوستان آمریکا است.
مور فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۹۸۴ آغاز کرد و دوبار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد. از مهمترین فیلمهای او که فروش فوق العاده ای را در گیشه رقم زد می توان به فیلم روح در کنار پاتریک سوایز اشاره کرد.گذشته از بیوگرافی و فیلمشناسی این بازیگر، نکات جالبی درباره زندگی او وجود دارد که در زیر به آنها پرداخته ایم.

یوگا هالیوودی فیلم روح سرخ پوستان دِمی مور بروس ویلیس    این زن زیبای هالیوودی از تبار سرخ پوستان است +عکس

دمی مور” زالو درمانی را بهترین روش جلوگیری از انواع بیماریها مخصوصا بیماریهای پوست و مو عنوان کرده است. او در گفتگو با برنامه تلویزیونی “دیوید لترمن” گفته بود که این موجودات سیاه لزج فقط زالوهای باتلاق نیستند بلکه درمان کننده هایی کوچولو و زشت هستند.

 

-زمانی که اولین فرزند “دمی مور” و “بروس ویلیس” متولد شد او از یک گروه کامل فیلمسازی دعوت کرد تا تصویر فرزندشان را مخابره کند.

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 143 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

عکس جدید مهناز افشار و طلا گلزار در امریکا + تصاویر

 

فستیوال فیلم نور، یکشنبه ۶ آوریل( ۱۷ فروردین) با حضور شهره آغداشلو (بازیگر نامزد اسکار)، نازنین بنیادی (بازیگر سریال هوم‌لند) مهناز افشار در لس آنجلس برگزار شد. در ادامه تصاویر حضور افشار در امریکا و همچنین حضورش در کنار طلا گلزار، مدل ایرانی را ببینید.

 

 

گالری عکس نازنین بنیادی مهناز افشار عکسهای بازیگران عکس جدید مهناز افشار و طلا گلزار عکس جدید مهناز افشار عکس جدید طلا گلزار طلا گلزار شهره آغداشلو تفریح و سرگرمی    عکس جدید مهناز افشار و طلا گلزار در امریکا + تصاویر

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 45 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

دختر موتورسوار ریو را چپه کرد !

راننده ریو سفید در حال عکاسی از دختر موتور سوار به ناگهان از مسیر خارج و گوشه اتوبان چپ کرد

 

 

موتورسوار ریو دختر موتورسوار    دختر موتورسوار ریو را چپه کرد !

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 70 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

عکسی که همه را شوکه کرد!

 

 

کاربران شبکه های اجتماعی در انگلیس و شهر لندن صبح روز گذشته با تصاویری عجیب در شبکه توییتر مواجه شدند. صبح روز گذشته (جمعه) زنی با یک لیوان قهوه در دست یک مرد را در منطقه ” فارینگدون” در مرکز لندن همانند یک سگ با قلاده به گردن حرکت می داد.

قلاده عکسی که همه را شوکه کرد عکسی که همه را شوکه شوکه شبکه توییتر تفریح و سرگرمی    عکسی که همه را شوکه کرد!

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 43 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

 عکس های جدید و جنجالی آناهیتا نعمتی

 عکس های جدید و جنجالی آناهیتا نعمتی ۹۳

تصاویر جدید و جنجالی .. از دست ندهید

 

گالری تصاویر گالري عکس هاي جديد آاهيتا نعمتي در سال 93 وبلاگ هواداران آناهيتا نعمتي هواداران آناهيتا نعمتي متفاوت ترين عکس هاي آناهيتا نعمتي فيلم ها و سريال هاي آناهيتا نعمتي فيلم جديد آناهيتا نعمتي عکسهای بازیگران عکس های جدید و جنجالی آناهیتا نعمتی عکس هاي بدون گريم آناهيتا نعمتي عکس هاي آنايهتا نعمتي در آمستردام هلند عکس شخصي و جديد آناهيتا نعمتي در هلند سايت رسمي آناهيتا نعمتي جذاب ترين تصاوير آناهيتا نعمتي تصاوير ديدني و جديد آناهيتا نعمتي بيوگرافي کامل آناهيتا نعمتي آناهیتا نعمتی     عکس های جدید و جنجالی آناهیتا نعمتی ۹۳

 

بقیه در ادامه ی مطالب

درباره ما
Profile Pic
به سایت بزگ فان بلک خوش آمدید.! در صورت هر گونه مشکل با ایمیل مدیریت در تماس باشید: Norvege@yahoo.com با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد عملکرد سایت فان بلک چه می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 1,131
  • بازدید کلی : 15,455