loading...
سایت سرگرمی و تفریحی فان بلک
Saied Hunter بازدید : 128 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

اقدام احمقانه پسر جوان با عمل زیبایی! +عکس

 

درصد جراحی پلاستیک در کشور کره بسیار بالا است. بیشتر کره ای ها ترجیح میدهند که شبیه به غربی ها شوند. ولی ظاهرا افراد ناراضی از ظاهر و ملیت درتمام کشور ها وجود دارند. این پسر ۲۵ ساله برزیلی به نام نووو هامبورگو بااینکه ظاهرخوبی داشته در اقدامی عجیب دست به جراحی های پلاستیک روی صورتش زده تا شبیه به کره ای ها شود. او که در کره درس میخواند و به فرهنگ کره ای علاقمند شده میگوید که تعداد زیادی از کره ای ها با انجام عمل جراحی خود را شبیه به غربی ها میکنند ولی من برای فرهنگ و ظاهر آنها احترام قائل هستم. او با این کار انتقادات زیادی را دریافت کرده است.

 

کره ای مطالب جالب و خواندنی فرهنگ کره ای عمل زیبایی تفریح و سرگرمی اقدام احمقانه پسر جوان با عمل زیبایی اقدام احمقانه    اقدام احمقانه پسر جوان با عمل زیبایی! +عکس

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 60 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 

زنی با داشتن یک پا مربی حرفه ای رقص است! +تصویر

 

“آرزوهای بزرگ داشته باشید و هیچ وقت ناامید نشوید. همه ما اشتباه می‌کنیم اما هیچکدام “اشتباه” نیستیم. “این جمله زیبا از آن ِ «سابریت کوار» رقصنده هندی است که اکنون با یک پا می‌رقصد و به «رقصنده یک پا» شهرت دارد. چه خوب است آدم بتواند شبیه حرف‌هایش زندگی کند. سابریت کوار (Subhreet Kaur Ghumman) اهل ایالت پنجاب در هند است که در تصادفی یک پایش را از دست داد ولی هرگز ناامید نشد.

کلاس رقص مطالب جالب و خواندنی مربی حرفه ای رقص زنی با داشتن یک پا مربی حرفه ای رقص است رقصنده هندی تفریح و سرگرمی Subhreet Kaur Ghumman    زنی با داشتن یک پا مربی حرفه ای رقص است! +تصویر

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 140 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

زن برهنه پشت پنجره باعث تصادف زنجیره ای شد! +عکس

مطالب جالب و خواندنی عکس زن لخت زن لخت پشت پنجره زن برهنه پشت پنجره زن برهنه خانم دردساز تفریح و سرگرمی تصادف زنجیره ای    زن برهنه پشت پنجره باعث تصادف زنجیره ای شد! +عکس

آفتاب گیری یک زن جلو پنجره باعث تصادف زنجیره ای و ترافیک در خیابان شد. زن برهنه در حالی که جلو پنجره به حالت درازکش در حال آفتاب گیری بود موجب تصادف و ترافیک سنگین در خیابان شد. این زن که قصد داشت نهایت استفاده از آفتاب داغ تابستانی را ببرد ،  موجبات تصادف و ترافیک داغ در خیابان  را فراهم کرد. یکی از دانش آموزان در حال عبور از خیابان بود که ناخودآگاه چشمش به پنجره ساختمانی می افتد که خانمی جلو آن دراز کشیده و در حال آفتاب گیری است.

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 108 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ناراحتی مهمانداران خانم هواپیما از اجبار به پوشیدن لباسهای تنگ + عکس

 

ناراحتی مهمانداران خانم هواپیما از اجبار به پوشیدن لباسهای تنگ, بسیاری از شرکت های هواپیمایی به میهمانداران خانم خود توصیه می نمایند از یونیفرم هایی استفاده نمایند که متناسب با شان شرکت باشد.شرکتهای هواپیمایی مهمانداران خود را موظف می نمایند از لباسهای متحدالشکل و رنگهای جذاب استفاده نمایند.درست و حسابی به سر و وضع خود برسند.

 

حال اینکه ممکن است این همه آرایش و پیرایش و لباسهای بسیار تنگ و زننده چه تاثیرات منفی روی افراد داشته باشد برایشان اصلا مهم نیست.اتحادیه مهمانداران شرکت هواپیمایی  Cathay Pacific Airways Flight نسبت به این نوع پوشش همکاران خود هشدار داده است و از مسولین این شرکت درخواست نموده است به خاطر جلوگیری از آزار و اذیت های جنسی نسبت به تغییر شکل یونیفرم مهمانداران اقدام نمایند.

 

 

ناراحتی مهمانداران خانم هواپیما از اجبار به پوشیدن لباسهای تنگ + عکس

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 71 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گران‌قیمت‌ترین بستنی جهان در گینس + عکس

 

رستوران فرانسوی مشهوری به‌نام باگاتلا که محل اجتماع بسیاری از افراد مشهور آمریکایی است، قصددارد دسری گرانقیمت را به لیست خوراکی‌های خود بیافزاید.به نقل از شفاف، دسر جدید بستنی مخلوط و ترکیبی از بستنی وانیلی، ترافل‌های شکلاتی، شیرینی ماکارون فرانسوی، سس شکلاتی، شربت گل سرخ، براونیز، خامه، روکش طلا و یک حلقه الماس است.

 

گران‌قیمت‌ترین بستنی جهان در گینس + عکس

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 76 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دومین دختر شایسته جهان یک دختر ایرانی به نام بهاره است + عکس

 

دومین دختر شایسته جهان یک دختر ایرانی به نام بهاره است + عکس

 

 

دومین دختر شایسته جهان یک دختر ایرانی به نام بهاره است بهاره لتنس دومین دختر شایسته جهان که با عنوان دختر شایسته ایران در مسابقه “Miss Top of the World” سال ۲۰۱۳ مقام دوم را کسب کرده بود، تصمیم گرفته باز هم در مسابقاتی از این دست با عنوان دختر شایسته ایران شرکت کند.

 

بهاره لتنس زندگی پرفراز و نشیبی دارد. او ۱۳ ساله بوده که به تنهایی از ایران به کشور نروژ مهاجرت کرد.خودش می‌گوید دولت نروژ به او اجازه تنها زندگی کردن را نداد چون برای دختر ۱۳ ساله‌ای که پناهنده می‌شود تنها زندگی کردن سخت است. به همین دلیل یک خانواده نروژی او را به فرزندی پذیرفتند و او تا به امروز با همین خانواده زندگی می‌کند.

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 51 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دختر عرب “سر شوهر” را به عنوان مهریه انتخاب کرد + عکس

 

دختر عرب سر شوهر را به عنوان مهریه انتخاب کرد عبیر النهمی شهروند یمنی که مقیم و دارای تابعیت امریکا است در صفحه شخصی اش در پایگاه فیسبوک نوشت که مهریه اش را “سر” ابوهریره قاسم الریمی، از سرکردگان القاعده در یمن قرار داده است.  قاسم عبده محمد ابکر یا قاسم الریمی، سرکرده تشکیلات تروریستی القاعده در یمن و دارای کنیه “ابوهریره الصنعانی” است که در سال ۱۹۷۴ در روستای نمر از توابع شهر السلفیه در استان ریمه به دنیا آمده است.

 

دختر عرب سر شوهر را به عنوان مهریه انتخاب کرد + عکس

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 118 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

عبادت این پسر به دلیل داشتن دم مویی ۳۵ سانتی متری + عکس

 

عبادت این پسر به دلیل داشتن دم مویی ۳۵ سانتی متری ,پس از اینکه در هند مردی با دمی نیم متری تقدیس شد حالا نوبت به کودکی ۶ ساله رسیده است که به واسطه داشتن دمی ۳۵ سانتی تقدیس شود.پسر شش ساله هندی که در ایالت اوتارپرادش زندگی می کند به شکل مادرزادی داری دمی موی ناک است که حالا طول آن به حدود ۳۵ سانتی متر رسیده است.

 

عبادت این پسر به دلیل داشتن دم مویی 35 سانتی متری + عکس

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 81 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

برهنه شدن مردی روبروی برج ایفل و پوشیدن لباس زنانه + عکس

 

برهنه شدن مردی روبروی برج ایفل و پوشیدن لباس زنانه مردی با شیرین کاریهای زننده خود موجبات تعجب توریست ها را فراهم اورده بود.گویی چنین حرکاتی از جمله اقدامات جذب جهانگردان است. مردی فی البداهه کنار برج ایفل شروع به برهنه نمودن خود نمود.این عمل او هر چند نگاه برخی از توریست ها را جذب نمود اما برخی از راهبه ها که در حال کذر از مسیر بودند از این صحنه زننده روی خوشی نداشتند.

 

 

برهنه شدن مردی روبروی برج ایفل و پوشیدن لباس زنانه + عکس

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 111 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

یافتن جنازه دختربچه در اتاق خوابش به دلیل تجاوز پسر ۱۴ ساله + عکس

 

 

یافتن جنازه دختربچه در اتاق خوابش به دلیل تجاوز پسر ۱۴ ساله مکنزی مایسی سوماس نام دختری است که در تخت خواب خانه ی خودش در ۶سپتامبر مورد تجاوز قرار میگیرد و به قتل میرسد.برادران بزرگتر او در خانه که در کارولینای شمالی قرار دارد یک مهمانی کوچک میگیرند که در همین مهمانی یک پسر ۱۴ ساله در حالی که دختر در اتاقش بوده است به او حمله میکند و باعث این فاجعه میشود.

 

یافتن جنازه دختربچه در اتاق خوابش به دلیل تجاوز پسر 14 ساله + عکس 

 

 

بقیه در ادامه ی مطالب

 

 

 

Saied Hunter بازدید : 90 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تصاویری از مادر و دختری که هر دو ملکه زیبایی انگلستان هستند

 

 

 

انتخاب جالب مادر و دختر به عنوان ملکه زیبایی زارا هولند ۱۸ ساله امسال در سری رقابت های ملکه زیبایی انگلستان شرکت کرد و توانست رقیبان خود را شکست دهد ولی نکته جالب توجه برنده شدن وی این است که مادر وی ۳۰ سال پیش موفق به کسب این عنوان در همین رقابت ها شده بود.مادر زارا خانم شریل هاکنی ۴۹ ساله موفقیت دخترش را یک اتفاق بسیار خاص می داند چرا که خودش در سال ۱۹۸۴ و در سن ۱۹ سالگی توانست در همین رقابت ها برنده شود.

 

تصاویری از مادر و دختری که هر دو ملکه زیبایی انگلستان هستند  

 

 

بقیه در ادامه ی مطالب 

 

 

 

 

 

Saied Hunter بازدید : 117 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مردی چندش آور که در بین آتش و خاکستر زندگی می کند + عکس

 

این مرد کثیف‌ ترین فرد اروپا شد کثیف ترین مرد اروپا” مردی ۵۸ ساله است که در کشور چک بی خانمان است، او”لودویک دولیزال” نام دارد و در میان خاکستر گرم می خوابد.به گزارش پارس به نقل از العربیه ؛ “کثیف ترین مرد اروپا” مردی ۵۸ ساله است که در کشور چک بی خانمان است، او”لودویک دولیزال” نام دارد و در میان خاکستر گرم می خوابد.

 

مردی چندش آور که در بین آتش و خاکستر زندگی می کند + عکس

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 33 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

تصویر ماری که حتی خودش را نیز می خورد

 

 

تصویر ماری که حتی خودش را نیز می خورد

 

 

انتشار فیلم خودخوری مار توسط صاحب فروشگاه واکنش‌های گوناگونی را در شبکه اینترنت به همراه داشت. بسیاری انتقاد کردند که چرا صاحب فروشگاه جلوی کار این مار را نگرفته است. گفتنی است پاشیدن آب سرد به این خزنده موجب می‌شود او دمش را رها کند.

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 42 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

خانومی که موش وارد شلوارش شد+عکس

 

این اتفاق زمانی رخ داد که این خانم با خیال راحت در قطار نشسته بود و متوجه شد یکموش بزرگ وارد شلوارش شده است ، او در حالی که فریاد میزد مجبور شد مقابل چشم افراد حاضر در واگن قطار شلوارش را در بیاورد….آنادار گاس ۴۰ ساله میگوید احساس کردم حیوانی روی پای من است و هرچه تلاش کردم با تکانهای شدید حیوان را که داخل شلوارم شده بود بیرون کنم نتوانستم و مجبور شدم شلوارم را در بیاورم.

 

خانومی که موش وارد شلوارش شد+عکس

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 218 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تصاویری از زنی که صاحب یکی از بزرگترین سگ های دنیا است

 

خانم کلر استون من ۳۸ ساله اهل انگلستان، صاحب یکی از بزرگترین سگ های دنیا به نام فِرِدی است. فردی یک سگ ۱۸ ماهه است که در حالت ایستاده قدش به۲ متر و ۲۳ سانتی متر می رسد و در حالت معمولی یک متر و چهار سانتی متر است و اگرچند سانتی متر دیگر رشد کند می تواند لقب بلندترین سگ دنیا را از آن خود کند.

 

 

تصاویری از زنی که صاحب یکی از بزرگترین سگ های دنیا است

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 144 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

معلمی که عکس برهنه خود را برای دانش آموز ۱۳ ساله میفرستاد + عکس

استفان سیبوری نام استادی است که به جرم سوءاستفاده از دانش اموز ۱۳ ساله خود بازداشت شده است.این معلم ۲۲ ساله متهم شده است که کودک ۱۳ ساله را مجبور به داشتن رابطه جنسی با خود کرده است.این اتفاق در تاریخ ۱۳ فبریه همین سال روی داده است و معلم پسر را به خانه ای در دوور برده است و مورد سواستفاده جنسی قرار داده است.

 

معلمی که عکس برهنه خود را برای دانش آموز 13 ساله میفرستاد + عکس

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 35 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اوباما و رابطه پنهانی او با بیانسه خواننده مشهور + عکس

خیرا در رسانه های فرانسوی خبری منتشر شده است که ادعا دارند باراک اوباما و بیانسه به شدت عاشق هم هستند! شایعه ارتباط بین رئیس جمهور امریکا و خواننده سوپراستار که هر دو متاهل هستند برای اولین بار در ایستگاه رادیویی Europe 1 منتشر شده است. پس از اعلام این خبر کریستین کوراتی ،مسئول روزنامه واشنگتن پست، سریع در مقاله ای گفت:”من به شما می گویم که این خبر کذب است.

 

ولی عکاسی به نام پاسکال روستین که ماه گذشته عکسی از رئیس جمهور فرانسه فرانکویس هولند را که مخفیانه به خانه مشترک با معشوقه اش می رفت را گرفته بود اکنون ادعا دارد که باراک اوباما با بیانسه ارتباط دارد.

 

اوباما و رابطه پنهانی او با بیانسه خواننده مشهور + عکس


Saied Hunter بازدید : 56 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

طولانی ترین رابطه جنسی به بیمارستان ختم شد+عکس

کار عجیب زن و شوهری که کارشان به بیمارستان کشیده شدخانمی اهل سیاتل بر اثر طولانی کردن معاشقه خود با شوهرش سر از بیمارستان بیرون آورد.خانم لیزا هنگامی که به اوج لذت های جنسی خود می رسید سعی می نمود آنرا به روش های مختلف کاهش داده و مجددا به رابطه خود ادامه دهد.

طولانی ترین رابطه جنسی به بیمارستان ختم شد+عکس

بقیه در ادامه ی مطالب
Saied Hunter بازدید : 28 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

بی بندباری زن متاهل به مرگش انجامید ؟! + تصویر

 

بی بندوباری زن متاهل به قتل وحشتناک او منجر شد.مرد مسلمانی به نام جهانگیر نظر معروف به “جبین” همسر بی بندوبار خود را را با ۱۹ ضربه چاقو در اواخر ساعات شب ۱۹ اوریل از پای دراورد.فرخنده یونس ۳۰ ساله شبانه به منزل یکی از دوستان به پارتی شبانه می رود.شوهرش جهانگیر هنگامی که به خانه بر می گردد هر چه منتظر می ماند خبری از خانمش نمی رسد.او ۲۵ بار با گوشی خانمش تماس می گیرد اما جوابی نمی شنود.

 

هنگامی که اواخز شب فرخنده به منزل باز می گردد او را در سرو وضع نامناسب می بیند.از شدت خشم نمی تواند بر اعصابش مسلط شود و خانمش را با ۱۹ ضربه چاقو به قتل می رساند.فرزند ۶ ساله خانم که به دلایل قانونی نامی از او ذکر نشده هنگامی که به اتاق مادرش مراجعه می نماید هر چه در می زند جوابی نمی شنود.با پلیس تماس می گیرد.

زن متاهل تفریح و سرگرمی بي بندباري زن متاهل بي بندباري دختر بي بندباري    بي بندباري زن متاهل به مرگش انجاميد ؟! + تصویر

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 24 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

حمله وحشیانه به مدرسه شبانه روزی دخترانه

نیجریه مدرسه شبانه روزی دخترانه دختر دانش‌آموز حمله وحشیانه اخبار حوادث    حمله وحشیانه به مدرسه شبانه روزی دخترانه

در حمله شبه‌نظامیان بوکو حرام به یک مدرسه شبانه‌روزی در شمال‌شرق نیجریه تعدادی دانش‌آموز ربوده شدند.

خبرگزاری فرانسه از امانوئل سم، یکی از مقامات آموزش و پرورش محلی نقل کرده که مردان مسلح با کاروانی از خودرو با خشونت به مدرسه هجوم برده و تعداد زیادی دختر دانش‌آموز را ربوده‌اند.

به گفته شاهدان دیگر، سربازانی که برای تامین امنیت امتحانات نهایی به محل فرستاده شده بودند، نتوانستند جلوی این مردان مسلح را بگیرند.

یکی از دانش‌آموزان مدرسه که از دست گروگان‌گیران گریخت، به بی‌بی‌سی گفت: ما همه خواب بودیم که مردان مسلح به خوابگاه ریختند و سراغ انبار مدرسه را گرفتند.

وی افزود: آن‌ها سپس مواد غذایی انبار را به کامیون‌ها منتقل کردند و به عده‌ای از دختران هم دستور دادند سوار یک اتوبوس و دو کامیون بشوند. یکی از کامیون‌ها حامل مواد غدایی و دیگری حامل بنزین بود.

 

این در حالی است که ارتش نیجریه اعلام کرد: به جز هشت دانش آموز دختر همه دانش آموزان دختری که روز سه‌شنبه ربوده شدند و بین ۱۶ تا ۱۸ سال سن داشتند چهارشنبه شب آزاد شدند.

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 42 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

حبیب بالاخره مجاز شد! + عکس

مرد تنهای شب حبیب مرد تنهای شب مجموعه ترانه‌های «حبیب محبیان» حبیب محبیان حبیب بالاخره مجاز شد حبیب بخش موزیک آلبوم حبیب    حبیب بالاخره مجاز شد! + عکس

مجوز انتشار مجموعه ترانه‌های «حبیب محبیان» در ایران صادر شد و در نمایشگاه کتاب امسال ارائه خواهد شد.

این کتاب که برگزیده‌ای از آثار و ترانه‌های «حبیب» در همه سالهای فعالیت‌اش را تشکیل داده است، با عنوان «مرد تنهای شب» همه مجوزهای لازم برای انتشار را اخذ کرده و از سوی انتشارات «نصیرا» اردیبهشت ماه امسال در نمایشگاه کتاب امسال ارائه و توزیع خواهد شد.

 

بابک اباذری مدیر عامل انتشارات «نصیرا» درباره این کتاب گفت: «این کتاب مجموع ترانه‌های آقای حبیب است. ترانه‌هایی که طبق قواعد و قوانین جمهوری اسلامی تهیه و تولید شده است. ایشان در حال حاضر در ایران به سر می‌برند و حق دارند از فضای فرهنگی کشور استفاده نمایند. آثار ایشان هم در اداره ارشاد بررسی شده و مجوزهای لازم را اخذ کرده است. ترانه‌هایی مثل «مادر» و… که دارای فضایی خانوادگی هستند در این کتاب گنجانده شده‌اند.»

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 143 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

عکس جدید مهناز افشار و طلا گلزار در امریکا + تصاویر

 

فستیوال فیلم نور، یکشنبه ۶ آوریل( ۱۷ فروردین) با حضور شهره آغداشلو (بازیگر نامزد اسکار)، نازنین بنیادی (بازیگر سریال هوم‌لند) مهناز افشار در لس آنجلس برگزار شد. در ادامه تصاویر حضور افشار در امریکا و همچنین حضورش در کنار طلا گلزار، مدل ایرانی را ببینید.

 

 

گالری عکس نازنین بنیادی مهناز افشار عکسهای بازیگران عکس جدید مهناز افشار و طلا گلزار عکس جدید مهناز افشار عکس جدید طلا گلزار طلا گلزار شهره آغداشلو تفریح و سرگرمی    عکس جدید مهناز افشار و طلا گلزار در امریکا + تصاویر

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 45 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

مادر ۱۲ ساله و پدر ۱۳ ساله در کنار فرزندشان +عکس

 

 

یک مادر و پدر ۱۲ و ۱۳ ساله بریتانیایی در لندن یکشنبه گذشته صاحب یک فرزند دختر شدند. نوزاد دختر سالم بوده و ۳ کیلو و ۱۸۰ گرم وزن دارد. بنابر این گزارش جوان ترین پدر و مادر بریتانیایی تصمیم گرفته اند نوزاد خود را به طور مشترک نگهداری کنند.

 

مطالب جالب و خواندنی مادر 12 ساله و پدر 13 ساله فرزند دختر فرزند تفریح و سرگرمی    مادر 12 ساله و پدر 13 ساله در کنار فرزندشان +عکس

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 45 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

دختر موتورسوار ریو را چپه کرد !

راننده ریو سفید در حال عکاسی از دختر موتور سوار به ناگهان از مسیر خارج و گوشه اتوبان چپ کرد

 

 

موتورسوار ریو دختر موتورسوار    دختر موتورسوار ریو را چپه کرد !

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 38 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

قتل دوست پسر با کفش های پاشنه بلند! +عکس

 

در روز پایانی دادگاه، هیات منصفه ضمن گناهکار شناختن خانم تروجیلو، حدود ۴ ساعت روی جزئیات و چگونگی اخذ تصمیم خود وقت گذاشت. دادستان این پرونده که از دادگاه تقاضای حداکثر مجازات (حبس ابد) برای متهم کرده بود پس از قرائت تصمیم هیات منصفه و قاضی گفت: “این حکم برای جامعه ما این پیغام را دارد که اگر شما بی‌هیچ دلیلی مردی را مورد ضرب و جرح قرار دهید، بکشید، و بعد تلاش کنید نام و آبروی او را لکه‌دار کنید، قانون به دنبال شما خواهد آمد و باید در برابر اعمالتان پاسخگو باشید.”
آنا تروجیلو، در جریان دادگاه ادعا کرده بود که قصد کشتن دوست پسرش را نداشته و تنها برای دفاع از خود اقدام کرده است اما دادگاه پس از بررسی شواهد این ادعای متهم را نپذیرفت.

 

قتل دوست پسر با کفش های پاشنه بلند قتل دوست پسر قتل    قتل دوست پسر با کفش های پاشنه بلند! +عکس

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 70 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

عکسی که همه را شوکه کرد!

 

 

کاربران شبکه های اجتماعی در انگلیس و شهر لندن صبح روز گذشته با تصاویری عجیب در شبکه توییتر مواجه شدند. صبح روز گذشته (جمعه) زنی با یک لیوان قهوه در دست یک مرد را در منطقه ” فارینگدون” در مرکز لندن همانند یک سگ با قلاده به گردن حرکت می داد.

قلاده عکسی که همه را شوکه کرد عکسی که همه را شوکه شوکه شبکه توییتر تفریح و سرگرمی    عکسی که همه را شوکه کرد!

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 47 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

واکنش جالب و عجیب خانم مجری چاق به یک منتقد! +تصاویر

جنیفر لیوینگستون، مجری چاق تلویزیون  در برنامه تلویزیونی اش، متن ایمیل ارسالی از یک بیننده را خواند. در آن ایمیل، آن فرد به چاق بودن جنیفر انتقاد کرده و گفته بود این خیلی شرم آور است که طی چند سالی که مجری تلویزیون بوده هنوز خود را لاغر نکرده و این چاقی وی برای جامعه و سلامت خودش مخرب و زیان آور است. این مجری تلویزیونی سپس به نکته ای حیاتی اشاره کرد. به این عادت توهین کردن (bullying) که بسیار سرایت کننده و رو به گسترش است. وی گفت به عنوان مادر سه فرزند، نگران افزایش این حالت در بین بچه ها و در محیط مدرسه است. بچه هایی که براحتی این رفتار رو از والدینشان یاد میگیرند.

چاقی واکنش جالب خانم مجری چاق به یک منتقد واکنش جالب مطالب جالب و خواندنی مجری تلویزیون تفریح و سرگرمی    واکنش جالب خانم مجری چاق به یک منتقد! +تصاویر

 

در نهایت جنیفر لیوینگستون این جمله عمیق را گفت: او گفت فرزندانمان را به جای منتقد بودن، مهربان تربیت کنیم. او همچنین گفت که اینترنت شبیه یک اسلحه شده و مدارس [جامعه] شبیه میدان جنگ.

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 39 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

اقدام وحشیانه سعودی ها با یک زن مسیحی +عکس (۱۸+)

 

 

در یک اقدام وحشیانه مقامات سعودی یک مرکز کار در عربستان،خواستار دوختن لب‌ها و چشم یک کارگر خارجی به اتهام گفتن ذکر یا مسیح شدند.

نقض حقوق بشر مطالب جالب و خواندنی ذکر مسیح دوختن لب‌ها خشم تفریح و سرگرمی اقدام وحشیانه سعودی ها با یک زن مسیحی اقدام وحشیانه    اقدام وحشیانه سعودی ها با یک زن مسیحی +عکس (18+)

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 46 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

ازدواج زنی با سگش + عکس

تفریح و سرگرمی ازدواج زنی با سگش ازدواج    ازدواج زنی با سگش + عکس

ارتباط من با شبا خیلی عمیق بود.شبا  سنی ندارد ولی علاقه من به او خیلی زیاد است.
 
اوایل هفته بود که ازدواج خانم با سگش سر زبانها افتاد. برنامه تلویزیونی سعی کرد هر طور شده از خانم وقت مصاحبه بگیرد. مقدمات فراهم شد و خانم در برنامه تلویزیونی حضور یافت.
 

 

مصاحبه توسط دو نفر از مجریان هدایت می شد.مجریان برنامه آقای فیلیپ اسکوفیلد و خانم هالی ولوبی برای اغاز سخن هدف خانم اماندا راجرز را از ازدواجش پرسیدند.

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 33 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

فیلمبرداری مخفی از دستشویی مدرسه + عکس

فیلمبرداری مخفی از دستشویی مدرسه فیلمبرداری مخفی از دستشویی فیلمبرداری مخفی دستشویی تفریح و سرگرمی    فیلمبرداری مخفی از دستشویی مدرسه + عکس

 

اریک تاث، که بهار سال گذشته در نیاکاراگوئه دستگیر شده بود نامش در فهرست ۱۰ تبهکار تحت تعقیب پلیس فدرال آمریکا قرار داشت.معلم آمریکایی که با نصب دوربین مخفی از دانش آموزان در دستشویی مدرسه فیلم‌برداری می‌کرد به ۲۵ سال زندان و تحت نظر بودن دائم العمر محکوم شد.آقای تاث که پیش تر معلم یک مدرسه ابتدایی در واشنگتن دی سی، پایتخت آمریکا بود، با مخفی کردن دوربین در دستگاه مطبوع کننده هوا، از دانش آموزان در توالت های مدرسه فیلم تهیه می‌کرد.
بقیه در ادامه ی مطالب
Saied Hunter بازدید : 25 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

سقوط دختر ۲۱ ساله به چاه فاضلاب

 

چاه فاضلاب سقوط دختر 21 ساله به چاه فاضلاب تفریح و سرگرمی    سقوط دختر 21 ساله به چاه فاضلاب

 

 

شهرام روحی افسر آماده منطقه ۱ عملیات که در لحظات اولیه در محل حادثه حضور داشت دراین باره گفت: نداشتن درپوش و حفاظ مناسب چاه فاضلاب شهری باعث سقوط بانوی ۲۱ ساله‌ای به اعماق چاهی به عمق ۱۲ متر شده بود.

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 82 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

لخت کردن یک زن جوان به جرم مستی +عکس

 

“دانا هولمز” ۳۲ ساله بعد از اینکه توسط پلیس به جرم رانندگی در مستی در شهر کول سیتی حومه شیکاگو ایالت ایلینویز دستگیر میشود به بازداشتگاه برده میشود و در انجا برای بازرسی بدنی او را لخت میکنند و بعد از بازرسی غیر قانونی و خشن او بدون هیچ گونه لباسی به سلول برده میشود و برهنه تا فردا در انجا رها می شود. “دانا هولمز” بعد از این اتفاق از پلیس شکایت میکند و خواستار بررسی دقیق پرونده میشود. محتوای شکایت او زیر پا گذاشته شدن حقوق شهروندی اش توسط پلیس و بازرسی بدنی بدون حکم قبلی یا دلیل موجه است.

مستی لخت کردن یک زن لخت زن لخت دختر لخت بازرسی بدنی بازداشتگاه    لخت کردن یک زن جوان به جرم مستی +عکس

 

در جلسه دادگاه او که امروز برگزار شد پلیس های حاضر در آن شب گفتند که او در آن روز هیچ گونه همکاری با پلیس نمیکرد و همین باعث مضنون شدن ما به او شد ولی این دلایل برای قاضی کافی نبود و آن ها محکوم شناخته شدند. دانا در این پرونده موفق شد علاوه بر زندان انداختن افسرها جریمه ۱۲۵ هزار دلاری را از آن خود کند. بعد از این پرونده مقرر شد که تمام بازرسی های بدنی باید با مجوز و بعد از بازرسی کاملا از آن فیلم برداشته شود تا درصورت شکایت بتوان به پرونده رسیدگی کرد.

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 33 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

عروسی کاملا متفاوت برای دختر ۱۱ ساله! +عکس

 

پدر بسیار بیمار یک دختر ۱۱ ساله که می دانست آنقدر زنده نخواهد ماند تا در عروسی دخترش او را همراهی کند بنابراین چند سال زودتر مراسم عروسی را با او برگزار کرد.
جیم زتز ۶۲ ساله اهل کالیفرنیا که دچار سرطان لوزالمعده مرحله ۴ است، در مراسمی که در حیاط پشتی خانه شان در ۱۴ مارس با حضور اقوام و دوستان برگزار شد با غرور دست دخترش جوزی را گرفت و حلقه ای را بر انگشت اشاره او قرار داد.

کیک عروسی عروسی کاملا متفاوت عروسی سرطان لوزالمعده تفریح و سرگرمی آرایش مجانی    عروسی کاملا متفاوت برای دختر 11 ساله! +عکس

 

عکاسی به نام “لیندزی ویلاتورو” که درباره داستان غم انگیز خانواده زتز مطلع شده بود تصمیم گرفت کاری متفاوت را در آخرین روزهای باهم بودنشان انجام دهد. او در عرض ۷۲ ساعت توانست مقدماتی همانند مراسم ازدواج از قبیل کیک عروسی، لباس، گل ، آرایش مجانی و تدارکات را فراهم کند.

 

بقیه در ادامه ی مطالب

درباره ما
Profile Pic
به سایت بزگ فان بلک خوش آمدید.! در صورت هر گونه مشکل با ایمیل مدیریت در تماس باشید: Norvege@yahoo.com با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد عملکرد سایت فان بلک چه می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 1,102
  • بازدید کلی : 15,426