loading...
سایت سرگرمی و تفریحی فان بلک
Saied Hunter بازدید : 112 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

یافتن جنازه دختربچه در اتاق خوابش به دلیل تجاوز پسر ۱۴ ساله + عکس

 

 

یافتن جنازه دختربچه در اتاق خوابش به دلیل تجاوز پسر ۱۴ ساله مکنزی مایسی سوماس نام دختری است که در تخت خواب خانه ی خودش در ۶سپتامبر مورد تجاوز قرار میگیرد و به قتل میرسد.برادران بزرگتر او در خانه که در کارولینای شمالی قرار دارد یک مهمانی کوچک میگیرند که در همین مهمانی یک پسر ۱۴ ساله در حالی که دختر در اتاقش بوده است به او حمله میکند و باعث این فاجعه میشود.

 

یافتن جنازه دختربچه در اتاق خوابش به دلیل تجاوز پسر 14 ساله + عکس 

 

 

بقیه در ادامه ی مطالب

 

 

 

Saied Hunter بازدید : 44 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

یک ساعت تجاوز و نصف کردن دختر جوان با تبر + عکس

متجاوز حبس ابد تجاوز جنسی تجاوز    یک ساعت تجاوز و نصف کردن دختر جوان با تبر + عکس

به گزارش ایرونی ها به نقل از اسوشتیدپرس، آیلین خرو ۲۱ ساله به همراه همسر جراح دندانپزشک خود در خانه بهداشت شهر”شروز بری” به عنوان دستیار دندانپزشک فعالیت می‌کرد.

آیلین به دلیل کسالت به منظور استراحت کردن و با موافقت همسرش در منزل ماند. پس از خروج همسر آیلین ناگهان فردی ناشناس به منزل مسکونی وی وارد شد و فرصت انجام هرگونه اقدامی را از آیلین گرفت.

 

این فرد متجاوز پس از ورود به خانه آیلین، وی را که التماس می‌کرد تا از نقشه شوم وی رهایی یابد، مورد تجاوز جنسی قرار داد و این اقدام تا جایی پیش رفت که آیلین دیگر توان حرکت نداشت و در نهایت نیز این مرد شبطان زمانی که با بی‌حالی آیلین پس از یک ساعت مواجه شد با تبر این زن جوان را از وسط به دو نیم تقسیم کرد و از خانه متواری شد.

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 29 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

بی بندباری زن متاهل به مرگش انجامید ؟! + تصویر

 

بی بندوباری زن متاهل به قتل وحشتناک او منجر شد.مرد مسلمانی به نام جهانگیر نظر معروف به “جبین” همسر بی بندوبار خود را را با ۱۹ ضربه چاقو در اواخر ساعات شب ۱۹ اوریل از پای دراورد.فرخنده یونس ۳۰ ساله شبانه به منزل یکی از دوستان به پارتی شبانه می رود.شوهرش جهانگیر هنگامی که به خانه بر می گردد هر چه منتظر می ماند خبری از خانمش نمی رسد.او ۲۵ بار با گوشی خانمش تماس می گیرد اما جوابی نمی شنود.

 

هنگامی که اواخز شب فرخنده به منزل باز می گردد او را در سرو وضع نامناسب می بیند.از شدت خشم نمی تواند بر اعصابش مسلط شود و خانمش را با ۱۹ ضربه چاقو به قتل می رساند.فرزند ۶ ساله خانم که به دلایل قانونی نامی از او ذکر نشده هنگامی که به اتاق مادرش مراجعه می نماید هر چه در می زند جوابی نمی شنود.با پلیس تماس می گیرد.

زن متاهل تفریح و سرگرمی بي بندباري زن متاهل بي بندباري دختر بي بندباري    بي بندباري زن متاهل به مرگش انجاميد ؟! + تصویر

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 24 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

حمله وحشیانه به مدرسه شبانه روزی دخترانه

نیجریه مدرسه شبانه روزی دخترانه دختر دانش‌آموز حمله وحشیانه اخبار حوادث    حمله وحشیانه به مدرسه شبانه روزی دخترانه

در حمله شبه‌نظامیان بوکو حرام به یک مدرسه شبانه‌روزی در شمال‌شرق نیجریه تعدادی دانش‌آموز ربوده شدند.

خبرگزاری فرانسه از امانوئل سم، یکی از مقامات آموزش و پرورش محلی نقل کرده که مردان مسلح با کاروانی از خودرو با خشونت به مدرسه هجوم برده و تعداد زیادی دختر دانش‌آموز را ربوده‌اند.

به گفته شاهدان دیگر، سربازانی که برای تامین امنیت امتحانات نهایی به محل فرستاده شده بودند، نتوانستند جلوی این مردان مسلح را بگیرند.

یکی از دانش‌آموزان مدرسه که از دست گروگان‌گیران گریخت، به بی‌بی‌سی گفت: ما همه خواب بودیم که مردان مسلح به خوابگاه ریختند و سراغ انبار مدرسه را گرفتند.

وی افزود: آن‌ها سپس مواد غذایی انبار را به کامیون‌ها منتقل کردند و به عده‌ای از دختران هم دستور دادند سوار یک اتوبوس و دو کامیون بشوند. یکی از کامیون‌ها حامل مواد غدایی و دیگری حامل بنزین بود.

 

این در حالی است که ارتش نیجریه اعلام کرد: به جز هشت دانش آموز دختر همه دانش آموزان دختری که روز سه‌شنبه ربوده شدند و بین ۱۶ تا ۱۸ سال سن داشتند چهارشنبه شب آزاد شدند.

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 38 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

قتل دوست پسر با کفش های پاشنه بلند! +عکس

 

در روز پایانی دادگاه، هیات منصفه ضمن گناهکار شناختن خانم تروجیلو، حدود ۴ ساعت روی جزئیات و چگونگی اخذ تصمیم خود وقت گذاشت. دادستان این پرونده که از دادگاه تقاضای حداکثر مجازات (حبس ابد) برای متهم کرده بود پس از قرائت تصمیم هیات منصفه و قاضی گفت: “این حکم برای جامعه ما این پیغام را دارد که اگر شما بی‌هیچ دلیلی مردی را مورد ضرب و جرح قرار دهید، بکشید، و بعد تلاش کنید نام و آبروی او را لکه‌دار کنید، قانون به دنبال شما خواهد آمد و باید در برابر اعمالتان پاسخگو باشید.”
آنا تروجیلو، در جریان دادگاه ادعا کرده بود که قصد کشتن دوست پسرش را نداشته و تنها برای دفاع از خود اقدام کرده است اما دادگاه پس از بررسی شواهد این ادعای متهم را نپذیرفت.

 

قتل دوست پسر با کفش های پاشنه بلند قتل دوست پسر قتل    قتل دوست پسر با کفش های پاشنه بلند! +عکس

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 39 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

اقدام وحشیانه سعودی ها با یک زن مسیحی +عکس (۱۸+)

 

 

در یک اقدام وحشیانه مقامات سعودی یک مرکز کار در عربستان،خواستار دوختن لب‌ها و چشم یک کارگر خارجی به اتهام گفتن ذکر یا مسیح شدند.

نقض حقوق بشر مطالب جالب و خواندنی ذکر مسیح دوختن لب‌ها خشم تفریح و سرگرمی اقدام وحشیانه سعودی ها با یک زن مسیحی اقدام وحشیانه    اقدام وحشیانه سعودی ها با یک زن مسیحی +عکس (18+)

 

بقیه در ادامه ی مطالب

درباره ما
Profile Pic
به سایت بزگ فان بلک خوش آمدید.! در صورت هر گونه مشکل با ایمیل مدیریت در تماس باشید: Norvege@yahoo.com با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد عملکرد سایت فان بلک چه می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 1,156
  • بازدید کلی : 15,480