loading...
سایت سرگرمی و تفریحی فان بلک
Saied Hunter بازدید : 53 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

این زن زیبای هالیوودی از تبار سرخ پوستان است +عکس

 

دمی گاینس مور” که با نام حرفه‌ای دِمی مور شناخته می‌شود، در ۱۱ نوامبر ۱۹۶۲ در نیومکزیکو متولد شد. این بازیگر آمریکایی ازنوادگان سرخ پوستان آمریکا است.
مور فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۹۸۴ آغاز کرد و دوبار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد. از مهمترین فیلمهای او که فروش فوق العاده ای را در گیشه رقم زد می توان به فیلم روح در کنار پاتریک سوایز اشاره کرد.گذشته از بیوگرافی و فیلمشناسی این بازیگر، نکات جالبی درباره زندگی او وجود دارد که در زیر به آنها پرداخته ایم.

یوگا هالیوودی فیلم روح سرخ پوستان دِمی مور بروس ویلیس    این زن زیبای هالیوودی از تبار سرخ پوستان است +عکس

دمی مور” زالو درمانی را بهترین روش جلوگیری از انواع بیماریها مخصوصا بیماریهای پوست و مو عنوان کرده است. او در گفتگو با برنامه تلویزیونی “دیوید لترمن” گفته بود که این موجودات سیاه لزج فقط زالوهای باتلاق نیستند بلکه درمان کننده هایی کوچولو و زشت هستند.

 

-زمانی که اولین فرزند “دمی مور” و “بروس ویلیس” متولد شد او از یک گروه کامل فیلمسازی دعوت کرد تا تصویر فرزندشان را مخابره کند.

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 44 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

یک ساعت تجاوز و نصف کردن دختر جوان با تبر + عکس

متجاوز حبس ابد تجاوز جنسی تجاوز    یک ساعت تجاوز و نصف کردن دختر جوان با تبر + عکس

به گزارش ایرونی ها به نقل از اسوشتیدپرس، آیلین خرو ۲۱ ساله به همراه همسر جراح دندانپزشک خود در خانه بهداشت شهر”شروز بری” به عنوان دستیار دندانپزشک فعالیت می‌کرد.

آیلین به دلیل کسالت به منظور استراحت کردن و با موافقت همسرش در منزل ماند. پس از خروج همسر آیلین ناگهان فردی ناشناس به منزل مسکونی وی وارد شد و فرصت انجام هرگونه اقدامی را از آیلین گرفت.

 

این فرد متجاوز پس از ورود به خانه آیلین، وی را که التماس می‌کرد تا از نقشه شوم وی رهایی یابد، مورد تجاوز جنسی قرار داد و این اقدام تا جایی پیش رفت که آیلین دیگر توان حرکت نداشت و در نهایت نیز این مرد شبطان زمانی که با بی‌حالی آیلین پس از یک ساعت مواجه شد با تبر این زن جوان را از وسط به دو نیم تقسیم کرد و از خانه متواری شد.

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 2379 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

خانم لخت در اتاق پسر ۱۵ ساله + عکس

 

مادر این پسر تعریف میکند که ساعت ۲ شب از سقف خانه صداهایی شنیدم و برای اینکه ببینم چی شده به طبقه بالا و(اتاق پسرم) رفتم.ابتدا در را خواستم باز کنم ولی در بسته بود در زدم و پسرم در را باز کرد هنگامی که در را باز کرد زنی را دیدم که سعی میکند بین تخت و دیوار قایم شود تا او را دیدم از ترس جیغ کشیدم واز او خواستم که از خانه بیرون بره او هم که شدیدا تحت فشار قرار گرفته بود و ترسیده بود لباس هایش را قاپید و از پنجره طبقه دوم ان هم برهنه به پایین پرید.

 

خانم لخت خانم برهنه    خانم لخت در اتاق پسر 15 ساله + عکس

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 56 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

خواهران دوقلو و نامزد مشترک آنها! +عکس

نامزد خواهران دوقلو و نامزد مشترک آنها خواهران دوقلو تفریح و سرگرمی    خواهران دوقلو و نامزد مشترک آنها! +عکس

 

این خواهران دو قلو تنها در فاصله یک دقیقه بعد از هم به دنیا امدند.این دو اکنون اینقدر به هم نزدیک شده اند که حتی مادرشان از رفتار عجیب و غریب انها به تنگ امده است.لوسی و آنا دو خواهر دو قلو هستند که در همه امورات زندگی با یکدیگر شریک هستند.
از ماشین سواری بگیر تا لباس خریدن و سرکار رفتن و حتی در پیدا کردن نامزد نیز با یکدیگر تفاهم عجیب دارند. آنا می گوید:به اتفاق خواهرم پسری را پیدا کردیم که دوتایی با هم روی او اتفاق نظر داریم. عجیب نیست.

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 28 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

بی بندباری زن متاهل به مرگش انجامید ؟! + تصویر

 

بی بندوباری زن متاهل به قتل وحشتناک او منجر شد.مرد مسلمانی به نام جهانگیر نظر معروف به “جبین” همسر بی بندوبار خود را را با ۱۹ ضربه چاقو در اواخر ساعات شب ۱۹ اوریل از پای دراورد.فرخنده یونس ۳۰ ساله شبانه به منزل یکی از دوستان به پارتی شبانه می رود.شوهرش جهانگیر هنگامی که به خانه بر می گردد هر چه منتظر می ماند خبری از خانمش نمی رسد.او ۲۵ بار با گوشی خانمش تماس می گیرد اما جوابی نمی شنود.

 

هنگامی که اواخز شب فرخنده به منزل باز می گردد او را در سرو وضع نامناسب می بیند.از شدت خشم نمی تواند بر اعصابش مسلط شود و خانمش را با ۱۹ ضربه چاقو به قتل می رساند.فرزند ۶ ساله خانم که به دلایل قانونی نامی از او ذکر نشده هنگامی که به اتاق مادرش مراجعه می نماید هر چه در می زند جوابی نمی شنود.با پلیس تماس می گیرد.

زن متاهل تفریح و سرگرمی بي بندباري زن متاهل بي بندباري دختر بي بندباري    بي بندباري زن متاهل به مرگش انجاميد ؟! + تصویر

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 24 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

حمله وحشیانه به مدرسه شبانه روزی دخترانه

نیجریه مدرسه شبانه روزی دخترانه دختر دانش‌آموز حمله وحشیانه اخبار حوادث    حمله وحشیانه به مدرسه شبانه روزی دخترانه

در حمله شبه‌نظامیان بوکو حرام به یک مدرسه شبانه‌روزی در شمال‌شرق نیجریه تعدادی دانش‌آموز ربوده شدند.

خبرگزاری فرانسه از امانوئل سم، یکی از مقامات آموزش و پرورش محلی نقل کرده که مردان مسلح با کاروانی از خودرو با خشونت به مدرسه هجوم برده و تعداد زیادی دختر دانش‌آموز را ربوده‌اند.

به گفته شاهدان دیگر، سربازانی که برای تامین امنیت امتحانات نهایی به محل فرستاده شده بودند، نتوانستند جلوی این مردان مسلح را بگیرند.

یکی از دانش‌آموزان مدرسه که از دست گروگان‌گیران گریخت، به بی‌بی‌سی گفت: ما همه خواب بودیم که مردان مسلح به خوابگاه ریختند و سراغ انبار مدرسه را گرفتند.

وی افزود: آن‌ها سپس مواد غذایی انبار را به کامیون‌ها منتقل کردند و به عده‌ای از دختران هم دستور دادند سوار یک اتوبوس و دو کامیون بشوند. یکی از کامیون‌ها حامل مواد غدایی و دیگری حامل بنزین بود.

 

این در حالی است که ارتش نیجریه اعلام کرد: به جز هشت دانش آموز دختر همه دانش آموزان دختری که روز سه‌شنبه ربوده شدند و بین ۱۶ تا ۱۸ سال سن داشتند چهارشنبه شب آزاد شدند.

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 42 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

حبیب بالاخره مجاز شد! + عکس

مرد تنهای شب حبیب مرد تنهای شب مجموعه ترانه‌های «حبیب محبیان» حبیب محبیان حبیب بالاخره مجاز شد حبیب بخش موزیک آلبوم حبیب    حبیب بالاخره مجاز شد! + عکس

مجوز انتشار مجموعه ترانه‌های «حبیب محبیان» در ایران صادر شد و در نمایشگاه کتاب امسال ارائه خواهد شد.

این کتاب که برگزیده‌ای از آثار و ترانه‌های «حبیب» در همه سالهای فعالیت‌اش را تشکیل داده است، با عنوان «مرد تنهای شب» همه مجوزهای لازم برای انتشار را اخذ کرده و از سوی انتشارات «نصیرا» اردیبهشت ماه امسال در نمایشگاه کتاب امسال ارائه و توزیع خواهد شد.

 

بابک اباذری مدیر عامل انتشارات «نصیرا» درباره این کتاب گفت: «این کتاب مجموع ترانه‌های آقای حبیب است. ترانه‌هایی که طبق قواعد و قوانین جمهوری اسلامی تهیه و تولید شده است. ایشان در حال حاضر در ایران به سر می‌برند و حق دارند از فضای فرهنگی کشور استفاده نمایند. آثار ایشان هم در اداره ارشاد بررسی شده و مجوزهای لازم را اخذ کرده است. ترانه‌هایی مثل «مادر» و… که دارای فضایی خانوادگی هستند در این کتاب گنجانده شده‌اند.»

 

بقیه در ادامه ی مطالب

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
به سایت بزگ فان بلک خوش آمدید.! در صورت هر گونه مشکل با ایمیل مدیریت در تماس باشید: Norvege@yahoo.com با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد عملکرد سایت فان بلک چه می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 1,113
  • بازدید کلی : 15,437