loading...
سایت سرگرمی و تفریحی فان بلک
Saied Hunter بازدید : 48 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

واکنش جالب و عجیب خانم مجری چاق به یک منتقد! +تصاویر

جنیفر لیوینگستون، مجری چاق تلویزیون  در برنامه تلویزیونی اش، متن ایمیل ارسالی از یک بیننده را خواند. در آن ایمیل، آن فرد به چاق بودن جنیفر انتقاد کرده و گفته بود این خیلی شرم آور است که طی چند سالی که مجری تلویزیون بوده هنوز خود را لاغر نکرده و این چاقی وی برای جامعه و سلامت خودش مخرب و زیان آور است. این مجری تلویزیونی سپس به نکته ای حیاتی اشاره کرد. به این عادت توهین کردن (bullying) که بسیار سرایت کننده و رو به گسترش است. وی گفت به عنوان مادر سه فرزند، نگران افزایش این حالت در بین بچه ها و در محیط مدرسه است. بچه هایی که براحتی این رفتار رو از والدینشان یاد میگیرند.

چاقی واکنش جالب خانم مجری چاق به یک منتقد واکنش جالب مطالب جالب و خواندنی مجری تلویزیون تفریح و سرگرمی    واکنش جالب خانم مجری چاق به یک منتقد! +تصاویر

 

در نهایت جنیفر لیوینگستون این جمله عمیق را گفت: او گفت فرزندانمان را به جای منتقد بودن، مهربان تربیت کنیم. او همچنین گفت که اینترنت شبیه یک اسلحه شده و مدارس [جامعه] شبیه میدان جنگ.

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 39 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

اقدام وحشیانه سعودی ها با یک زن مسیحی +عکس (۱۸+)

 

 

در یک اقدام وحشیانه مقامات سعودی یک مرکز کار در عربستان،خواستار دوختن لب‌ها و چشم یک کارگر خارجی به اتهام گفتن ذکر یا مسیح شدند.

نقض حقوق بشر مطالب جالب و خواندنی ذکر مسیح دوختن لب‌ها خشم تفریح و سرگرمی اقدام وحشیانه سعودی ها با یک زن مسیحی اقدام وحشیانه    اقدام وحشیانه سعودی ها با یک زن مسیحی +عکس (18+)

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 46 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

ازدواج زنی با سگش + عکس

تفریح و سرگرمی ازدواج زنی با سگش ازدواج    ازدواج زنی با سگش + عکس

ارتباط من با شبا خیلی عمیق بود.شبا  سنی ندارد ولی علاقه من به او خیلی زیاد است.
 
اوایل هفته بود که ازدواج خانم با سگش سر زبانها افتاد. برنامه تلویزیونی سعی کرد هر طور شده از خانم وقت مصاحبه بگیرد. مقدمات فراهم شد و خانم در برنامه تلویزیونی حضور یافت.
 

 

مصاحبه توسط دو نفر از مجریان هدایت می شد.مجریان برنامه آقای فیلیپ اسکوفیلد و خانم هالی ولوبی برای اغاز سخن هدف خانم اماندا راجرز را از ازدواجش پرسیدند.

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 33 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

فیلمبرداری مخفی از دستشویی مدرسه + عکس

فیلمبرداری مخفی از دستشویی مدرسه فیلمبرداری مخفی از دستشویی فیلمبرداری مخفی دستشویی تفریح و سرگرمی    فیلمبرداری مخفی از دستشویی مدرسه + عکس

 

اریک تاث، که بهار سال گذشته در نیاکاراگوئه دستگیر شده بود نامش در فهرست ۱۰ تبهکار تحت تعقیب پلیس فدرال آمریکا قرار داشت.معلم آمریکایی که با نصب دوربین مخفی از دانش آموزان در دستشویی مدرسه فیلم‌برداری می‌کرد به ۲۵ سال زندان و تحت نظر بودن دائم العمر محکوم شد.آقای تاث که پیش تر معلم یک مدرسه ابتدایی در واشنگتن دی سی، پایتخت آمریکا بود، با مخفی کردن دوربین در دستگاه مطبوع کننده هوا، از دانش آموزان در توالت های مدرسه فیلم تهیه می‌کرد.
بقیه در ادامه ی مطالب
Saied Hunter بازدید : 25 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

سقوط دختر ۲۱ ساله به چاه فاضلاب

 

چاه فاضلاب سقوط دختر 21 ساله به چاه فاضلاب تفریح و سرگرمی    سقوط دختر 21 ساله به چاه فاضلاب

 

 

شهرام روحی افسر آماده منطقه ۱ عملیات که در لحظات اولیه در محل حادثه حضور داشت دراین باره گفت: نداشتن درپوش و حفاظ مناسب چاه فاضلاب شهری باعث سقوط بانوی ۲۱ ساله‌ای به اعماق چاهی به عمق ۱۲ متر شده بود.

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 43 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

 عکس های جدید و جنجالی آناهیتا نعمتی

 عکس های جدید و جنجالی آناهیتا نعمتی ۹۳

تصاویر جدید و جنجالی .. از دست ندهید

 

گالری تصاویر گالري عکس هاي جديد آاهيتا نعمتي در سال 93 وبلاگ هواداران آناهيتا نعمتي هواداران آناهيتا نعمتي متفاوت ترين عکس هاي آناهيتا نعمتي فيلم ها و سريال هاي آناهيتا نعمتي فيلم جديد آناهيتا نعمتي عکسهای بازیگران عکس های جدید و جنجالی آناهیتا نعمتی عکس هاي بدون گريم آناهيتا نعمتي عکس هاي آنايهتا نعمتي در آمستردام هلند عکس شخصي و جديد آناهيتا نعمتي در هلند سايت رسمي آناهيتا نعمتي جذاب ترين تصاوير آناهيتا نعمتي تصاوير ديدني و جديد آناهيتا نعمتي بيوگرافي کامل آناهيتا نعمتي آناهیتا نعمتی     عکس های جدید و جنجالی آناهیتا نعمتی ۹۳

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 82 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

لخت کردن یک زن جوان به جرم مستی +عکس

 

“دانا هولمز” ۳۲ ساله بعد از اینکه توسط پلیس به جرم رانندگی در مستی در شهر کول سیتی حومه شیکاگو ایالت ایلینویز دستگیر میشود به بازداشتگاه برده میشود و در انجا برای بازرسی بدنی او را لخت میکنند و بعد از بازرسی غیر قانونی و خشن او بدون هیچ گونه لباسی به سلول برده میشود و برهنه تا فردا در انجا رها می شود. “دانا هولمز” بعد از این اتفاق از پلیس شکایت میکند و خواستار بررسی دقیق پرونده میشود. محتوای شکایت او زیر پا گذاشته شدن حقوق شهروندی اش توسط پلیس و بازرسی بدنی بدون حکم قبلی یا دلیل موجه است.

مستی لخت کردن یک زن لخت زن لخت دختر لخت بازرسی بدنی بازداشتگاه    لخت کردن یک زن جوان به جرم مستی +عکس

 

در جلسه دادگاه او که امروز برگزار شد پلیس های حاضر در آن شب گفتند که او در آن روز هیچ گونه همکاری با پلیس نمیکرد و همین باعث مضنون شدن ما به او شد ولی این دلایل برای قاضی کافی نبود و آن ها محکوم شناخته شدند. دانا در این پرونده موفق شد علاوه بر زندان انداختن افسرها جریمه ۱۲۵ هزار دلاری را از آن خود کند. بعد از این پرونده مقرر شد که تمام بازرسی های بدنی باید با مجوز و بعد از بازرسی کاملا از آن فیلم برداشته شود تا درصورت شکایت بتوان به پرونده رسیدگی کرد.

 

بقیه در ادامه ی مطالب

Saied Hunter بازدید : 33 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

عروسی کاملا متفاوت برای دختر ۱۱ ساله! +عکس

 

پدر بسیار بیمار یک دختر ۱۱ ساله که می دانست آنقدر زنده نخواهد ماند تا در عروسی دخترش او را همراهی کند بنابراین چند سال زودتر مراسم عروسی را با او برگزار کرد.
جیم زتز ۶۲ ساله اهل کالیفرنیا که دچار سرطان لوزالمعده مرحله ۴ است، در مراسمی که در حیاط پشتی خانه شان در ۱۴ مارس با حضور اقوام و دوستان برگزار شد با غرور دست دخترش جوزی را گرفت و حلقه ای را بر انگشت اشاره او قرار داد.

کیک عروسی عروسی کاملا متفاوت عروسی سرطان لوزالمعده تفریح و سرگرمی آرایش مجانی    عروسی کاملا متفاوت برای دختر 11 ساله! +عکس

 

عکاسی به نام “لیندزی ویلاتورو” که درباره داستان غم انگیز خانواده زتز مطلع شده بود تصمیم گرفت کاری متفاوت را در آخرین روزهای باهم بودنشان انجام دهد. او در عرض ۷۲ ساعت توانست مقدماتی همانند مراسم ازدواج از قبیل کیک عروسی، لباس، گل ، آرایش مجانی و تدارکات را فراهم کند.

 

بقیه در ادامه ی مطالب

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
به سایت بزگ فان بلک خوش آمدید.! در صورت هر گونه مشکل با ایمیل مدیریت در تماس باشید: Norvege@yahoo.com با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد عملکرد سایت فان بلک چه می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 1,114
  • بازدید کلی : 15,438